Cauta

vineri, 10 iunie 2011

Vergeturile in timpul sarcinii

Tin minte cand la o saptamana dupa ce imi facusem testul de sarcina, m-am trezit intr-o dimineata si mi-am vazut abdomenul plin de dungulite rosiatice. Stiam ce sunt si nu intelegeam cum era posibil sa apara peste noapte. Burta nu crescuse inca deloc. De vina erau hormonii.
Am inceput imediat ungeri ale abdomenului si zonelor predispuse la vergeturi. Am fost constiincioasa pana am nascut si dupa.Surpriza! Desi nu credeam ca e posibil, dungile rosiatice au disparut si abdomenul meu dupa sarcina a ramas fara nici o vergetura.
Cititi mai multe despre ce trebuie sa faci ca sa previi vergeturile in timpul sarcinii aici.

2 comentarii:

  1. hello, ce creme ai folosit anti-vergeturi? pare un fel de minune sa nu faci vergeturi in timpul sarcinii...

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, am folosit mai multe: am cumparat din farmacii tot ce era de cumparat si care parea sigur dpdv al etichetelor si produse naturale precum untul de cacao cu ulei de jojoba, ulei de migdale.

    RăspundețiȘtergere