Cauta

vineri, 22 iulie 2011

Despre Hala si Piata Obor

Multa vreme mi-am facut piata in Obor pentru ca stateam in apropiere. Mizeria si specula erau la tot pasul. Din cand in cand, cate un sobolan topaia ca un stapan pe domeniul sau. Mirosul si baltoacele dintre tarabe erau prezente chiar si cand nu ploua. Apoi au mutat piata mai aproape de magazinul cu acelasi nume. Era plina de speculanti agresivi, care nu te lasau sa iti alegi produsele si te apostrofau vreme lunga daca indrazneai sa pleci fara sa cumperi.

Intre timp m-am mutat din zona, dar saptamana trecuta am revenit intamplator prin Piata Obor, fiind in trecere si dorind sa cumpar dovlecei si fasole verde pentru cateva retete pentru bebster real (baiatul meu, Tudor) dar si pentru poze pe Bebster.ro.

Am avut noroc sa gasesc rapid un loc de parcare (in Bucuresti, peste tot, e un noroc sa gasesti asa ceva). Am ramas muta de uimire cand am intrat in ceea ce astazi se numeste Hala Obor. Situata unde era piata veche, in spate, locul nu mai arata deloc asa cum arata atunci. Hala este foarte mare si curata, are aer conditionat, tarabele au pe ele numele vanzatorului si calitatea sa. Producatorii sunt impartiti pe zonele de provenienta, iar oferta este foarte mare. La etaj se urca pe o scara rulanta si pot fi gasite magazine cu carne, mezeluri normale si asa-zisele mezeluri traditionale (de Sibiu, etc.), branza, peste si... surpriza - galerie de arta!

Acum carcotasii vor spune "ce Doamne iarta-ma sa caute o galerie de arta printre branza si peste?"... Dar, hai sa privim partea buna a lucrurilor. E un mare pas inainte aceasta hala - ofera varietate mare de produse, este curata si preturile sunt mai bune decat in alte piete.

Daca va intrebati de ce nu apar poze in acest mesaj ca sa puteti vedea exact despre ce vorbesc, ei bine, eu am vrut. Mi-am scos telefonul sa fac vreo cateva poze rapid, insa un domn cu tricou albastru si scris mare BGS (pe care il banuiesc din motive estetice ca face abuz de soia), m-a oprit arogant. Am cerut sa imi arate unde este scris asa ceva, i-am cerut lamuriri, dar nu o sa reproduc toata discutia pentru ca nu merita oboseala. Asadar, nu avem poze pentru ca un nene in tricou albastru nu a vrut sa laudam Hala Obor. Rusine nene rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu